Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.06.2017 23:33 - Любов
Автор: ivan532 Категория: Други   
Прочетен: 215 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 17.06.2017 00:08


Това дори бих го нарекал не тема а обощение за това как аз съм се чувствал когато съм бил Влюбен . . Ами хора какво да ви кажа това чувство е неописуемо радвашто не само душата а и сърцето бих казал смело че до сега не съм имал споделена любов а когато е несподелена от красив факт се превръща в грозен и от любов става я умраза я безразличие . . или просто си отминава но щом съм тръгнал да говоря за самото чувство ами то е неупосиуемо приятно каращо те цялото ти тяло да тепери при мисълта за определеня човек в които си влюбен свива ти се стомаха понякога ти става дори лошо ако го видиш този човек дали ще се съомееш да се сдържиш буквално да не припаднеш тъй като аз съм бил влюбен мога да кажа че когато съм влюбен съм леко обсебващ към самия човек но съм адски прям когато обичам то е истински без задкорсни мисли защо ? защото любовта е едно уникално красиво нещо извиращо от човека не казвам че всеки умее да бъде влюбен има хора които може много силно да харесват половинката си но да не са влюбени на яве защото аз винаги дори и на приятелите си съм казвал разграничавайте думичките любов, харесване, Обичане тези 3 неща са колко еднакви толкова и крайно различни поне лично за мен защото за мен Обичане е привързаност харесване е може да си харесам и някое кученце и да искам да си го купя . . нали ! ;Dd но влюбването е нещо което или ще те изцеди да си на дъното и да страдаш или ще летиш в облаците от щастие и радост това е чувството което мен ме кара да съм не себе си кара ме да съм толкова объркан но същевременно човека които го Обичам ( съм влюбен ) при мисълта или представата а камо ли това да видиш човека в които си влюбен е нещо което те кара да изтръпваш и да искаш да бъдеш с този човек часове дни наред бих казал непрестанно ! но несподелената любов е Ад . . тогава човек освен да страда и да бъде съсипан нищо друго не може да направи и да си казва куп неща и да действа и да върши и да си прави хиляди маниполации накъде там вътре една частичка в душата пак работи и тихо казва влюбен съм . . но ако е споделена е това вече е нещо друго не мисля че има нещо по сладко по красиво по дори бих казал възбуждащо, романтично, прекрасно, вълниващо от това да можеш да докоснеш целунеш и прегърнеш човека които Обичаш . . и тогава живота е от сладък по сладък бих дал съвет да истински влюбените хора ! ;Dd на мен не мога да си дам такъв савет тъй като аз съм адски лабилен като съм влюбен и когато е несподелено освен да страдам друго не мога опитвал съм средства при мен нищо не помага или ако помага то е временно след което всичко пак отново е с краката на горе . . ;Dd но на вас бих дал следня съвет ако сте в такава ситуация : бъдете по настъпчиви ако не издържате и знаете че не можете да бъдете нищо повече с този човек но искате да го виждате ако не друго се опитайте да запазите приятелски отношения ако това обаче не помогне в главата ви прийжа Ада не се бойте напомняйте си едно в главата че всичко отминава с времето РАНО ИЛИ ! ? ? КЪСНО . . тъй че бъдете а м как да го кажа вглабени в това да се занимавате с куп други неща и да не го мислите ! Обаче ако и това не помогне излизайте с приятели разхождайте се ако смятате че ще ви е по леко споделяйте плачете тръшкайте се крещете да изкарате тази болка не я сдържайте . . Като мен ;Dd защото аз съм се сдържал от това да не се разплача и всичко ми се е трупало и после нервната криза е налице Ако имате близки приятели на които може да разчитате е то тогава те трябва също да бъдат хората които да бъдат настъпателни и да ви помогнат в това ваше начинание вие да превъзмогнете болката си към определения човек защото както знаем всички всеки има нужда от помощ например аз съм човек които никога не иска помощ но наяве само това търся защото ми е трудно а ако имате хора на които да се доверите и които да ви помогнат по - хубаво от това здраве му кажете ! и освен като за финал да ви кажа да сдържайте емоциите си бъдете до колкото се може по силни и се доверете на близките ви хора около вас да ви помогнат и вие да си помогнете друго не мога да ви кажа тъй като и аз не знам дали точно ви давам правелния съвет тъй като аз самия трудно успявам да си помогна когато съм бил в такава ситуация . . Успех на всички ! Обичайте се и бъдете Обичани . . 



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ivan532
Категория: Хоби
Прочетен: 53069
Постинги: 84
Коментари: 7
Гласове: 39
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930