Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.06.2017 21:31 - Свръхестествено
Автор: ivan532 Категория: Други   
Прочетен: 186 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 17.06.2017 00:09


Под Свръхестествено имайте в предвид това е нещо което обхваща като цяло всичко което аз смятам че съществува на нашата планета ! За мен лично душата е на тази планета да за изпълни едно нещо и това е нейнят дълг а какъв е той ? да изживее всичко под всичко имам впредвид всяка една позната човешка емоция страх,любов,обич,умраза,топлота и др. опасното за мен е когато една душа е подтисната и не може да разгърне таланта си да изпитва тези емоции на това лекарите казват депресия тогава душата е в състояние в което освен да страда и да изпитва две емоции гняв и страх тя не е в състояние да изпита нито една друга емоция следователно душата не може да се разгърне пълноценно и да изпълни правелно дълга си но това състояние което наричат лекарите депресия или паник атака не винаги продължава дълго време може да е 5,6 години може да е 1,2 години но това когато спре вие пак ще почувствате лекота и спокойствие на душата всичко за мен лично в живота е много оплатено и сложно както има душа Ангели така има и Демони някои хора интересуващи ги този тип теми и се интересуват от Свръхестественото биха казали че това се разграничава в два тертипа не Ангели и Демони а Негативна и Полужителна енергия както искате вие я наречете аз я нарчам Ангели и Демони ;Dd да сигурно за тези които ще отворят тази тема ще ви се стори странна и шокираща но за това има и такива шантави хора като мен които вярват може дори малко но все пак вярват в такива неща невидими за човешкото око Демоните за мен това са нещата които ни карат в нашето да кажем лошо състояние негативно нали депресивно да прибегнем до това тъй като всеки си има личен демон както и ангел Демона започва да атакува с единствената цел да получи енергия и да навреди има много тертипи Демони тъй като съм чел информации в интернет от Злобни и агресивни до миловидни и добри до такива които също са сексуални и трудно може да им се устой с магнетизма им като разновидности да много са но това нека не ви плаши това го казвам към хората които вярват в злото и доброто и вътрешно в себе си имат някакви обеждения за човешкия живот и така все пак нека се върнем към темата независмо от това какви видове Демони има те като цяло са с една цел да крадат енергия дори тези които са сексуланите за да привлекат вниманието ти трябва да вземат енергия от друг източник лично мен тези неща да ги пиша малко дори за мен са нелудничеви но тъй като съм имал контакт с адски много хора съм стигнал до някакви бегли заключения за някои неща но нали знаете негативно с негативно се допълва или се отблъсква тъй че няма нищо плашещо но Демоните са лицемерни и подмолни и в това да получат това което искат те са способни на всичко а Ангелите това са чистите същества да ги наречем . . които идват и помагат те са представете си безословната любов отдаденост,искреност,топлота всичко най - красиво меко нежно и мило което може да изпита един човек когато някои ви нагрубява и ви казва вие какъв сте и ви опреква без да ви изслуша или ви гледа подмолно и вие буквално си казвате този/тази защо ме гледа толкова злобно примерно или надемнно това е едно Негативна енергия насочена към вас някои биха казали Глупости всичко е лъжа . . има хора които просто си гледат така но това не е истина лично за мен аз съм на мнението ЩОМ МЕ ГЛЕДАШ ЗНАЧИ ИСКАШ ДА МИ КАЖЕШ НЕЩО ! Има иерархия както при Ангелите така и при демоните по сила сега хах да навлизам в по дълбоки анализи ще ми бъде доста трудно да обобщя но съм попадал на тертипки хора Сексуални които за мен това е един от архитипите Силни доста силни те както те галят и те карат да се почувстваш добре и да се загледаш в тях с блян така те съсипват и почва да те боли глава и да ти е лошо тъй че бъдете смели правете това което обичате да правите  ако някои ви гледа и не издържате и нещо ви е подразнило тръгнете си или се отместете на някъде Абе като цяло нещо което не ви е по вкуса не сте длъжни да го търпите бъдете на принципа търпете ме мен за да ви търпя вас не бъдете найвни в никакъв случай защото хората колкото и да сме мили и добрички така в следващия момент вие ако се постараете заради някои да се почувствате зле и да слезнете на неговото вибрационно ниво да го наречем не се знае тогава човека срещу вас които сте го съжалили дали няма да си покаже рогата и да ви нарани и да си замине без въобще да се замисли че за е да е сега той/тя добре вие сте направили така че да се почувствате зле а нека не забравяме все пак че Ангел ! Демон ! това са две съвсем различни понятия все пак нали и човека на които сте помогнали в труден момент когато му подадете ръка и тои изплува тогава му се въздига ЕГОТО и тои дори моментално може да забрави вие какво сте направили за него та даже може и да си тръгне защото в момента не осъзнава Реално и найстина какво вие духовно сте направил за него и колко сте му помогнал той си е поел негативната енергия в момента след като не забелязва че вие вече сте зле а когато той си е в негативното поле няма как един Демон да го наречем да се смили над вас най - много да се радва да вашите нерви примерно или вашата болка в Душата нищо повече . .Темата стана както дълга така и много къса лично за мен тъй като аз имам доста развинтена фантазия ;Dd за нещата от живота естествено не си представяйте че съм човек които мисли само за тези неща и са му в главата Не ! но все пак имам становище някакво и то е такова защото аз просто вярвам че хората на тази планета не сме създадени от нищото а напротив създадени сме с цел мисия Филм дори ако искате го наречете в които всеки си играе собствената роля и е главен артист и освен да ви кажа Бъдете смели Уверени преценявайте Обичайте когато трябва правете всичко ВСИЧКОО ! но едно не си позволявайте и не се допускайте да стигате до полужение да страдате да нормално е но да не продължава дълак перод от време всичко трябва да е с граница и мярка не се допускайте да сте нервни отчаяни, глупаво найвни и да се доверявате на всеки създайте си собствен баланс да се чувствате добре в собственото си тяло това беше по тази тема за сега от мен Иван надявам се на хората вярващи в Свръхестественото да съм помогнал надявам се никои да не се смее ;Dd нa нещата които съм написал и не забравяйте че сте по Красиви от колкото мислите по талантливи от колкото предполагате и по Обичани от колкото можете да си преставите ! Желая да вмикна че тази тема за напред ще я отворя пак и когато излезне нещо което за определен момент е станало или информация по тази тема която да ме касае и вълува ще пиша ! : ) ) 



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ivan532
Категория: Хоби
Прочетен: 53195
Постинги: 84
Коментари: 7
Гласове: 39
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930