Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.06.2017 21:35 - Силата на човешкия дух
Автор: ivan532 Категория: Други   
Прочетен: 141 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 17.06.2017 00:08


Това е много интересна тема която от скоро планирах да я коментирам и да силата на човешкия дух е нещо много относително като цяло за всичко хората сме тук да живеем да се мъчим друг път да се радваме без да спираме но това човек истински да може да живее спокойно е едно от най - трудните неща лично за мен защото в ежедневието на всеки един човек е това да става да ходи на работа да плаща сметки да пазарува да работи пак и пак и пак и край няма и всичко се върти като в кръг а моментите на релаксация или дори екскурзия или просто почивка са рядко явление вече тъй като всеки се е вглабил в това да седи да гледа ангажиментите си бързия си начин на живот и рядко някои се спира и си казва ХЕЙ аз трябва да си обърна внимание и да започна да нагаждам на себе си не само да работя и да се въртя в кръг а найстина да правя неща които ми харесват да правя да имам време за всичко за да живея по спокойно и добре ! лично за мен си признавам всичко е много сложно и покрай всичко натоварващо човек забравя да си обърне пълноценно внимание за истинските си нужди за мен също така е натоварващо това непрестанно да съм в големия град коли хора автобуси всичко това ме изморява психически като добавим това че и повечето хора на работното си място имат проблеми я с шефове я с колеги това допалнително натоварва и изтощава човек лично за мен силата на човешкия дух значи човек дори в тези тежки времена да се съомява да се радва и да си дава сам на себе си подкрепа тогава когато му е тежко в тези лично за мен доста сложни времена ! а като добавим и това че хората сме се очуждили един от друг допълва картината човек понякога да се чувства още по зле тъй като всички в един определен момент сме гадняри и злобари . . но живота е доста шарен тъй че освен да ви кажа че след всяка буря изгрява слънце друго не мисля че има нужда да казвам. . радвайте се на ценните и приятни мигове от живота и си давайте почивка а ако може да се разкарате от навалицата и шума още по - хубаво ;Dd ;P .



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ivan532
Категория: Хоби
Прочетен: 53173
Постинги: 84
Коментари: 7
Гласове: 39
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930