Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.06.2017 00:06 - Първа среща с нов човек . . lol
Автор: ivan532 Категория: Други   
Прочетен: 457 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 17.06.2017 00:07

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Хах . . това е нещо много напрагащо но нека първо започна с съветите ; ) ! Когато отивате на среща с човек които не познавате добре ( не сте го виждали на живо ) кажете на човека къде искате да отидете какво ви се прави не се притеснявайте тъй като аз съм притеснителен се опитвам това на вас да го дам като съвет да не бъдете като мене . . xaxx приемате го човека като приятел не като сексуален обект преди всичко ! ! ! ако трябва да кажа нали за да ми е по лесно от личня си опит аз съм излизал 3,4 пъти и винаги съм бил много притеснен но нещата които съм изграждал преди това са били да опозная малко или много човека винаги съм предпазлив държа се въпреки притеснението си приятелски попринцип обичам да е в Кафе на спокойно място в никакъв случай да не е шумно например дисоктека или тнт . . xAx ако става на въпрос за разходка също това е една много голяма и добра аутернатива човека веднъж малко опознали го по интернет мрежата ще имате общи теми на разговор а за да е всичко плавно и гладко си представете че този човек просто ви е близък приемете го близко като ваш приятел и вижте тогава дали ще ви се получи разговора по гладко защото от един разговор една среща зависят много неща не бъдете груби естествено хах ако не е нещо фрапиращо за да ви издразни нали но . . все пак не е нужно да сте груби тва не помага hahaha лично разходката е нещо което най - много разтоварва не се налага да се зяпате в очите толкова често вървите говорите си времето минава с забавна тема разговора си тече и хоп след 2,3 срещи нещата станали не само към мен най - вече към мен но и към вас преди всичко бъдете оверени и позитивни ! след това премахнете това притеснение и този страх какво може да стане и всичко ще е наред това се отнася както нали до момичетата така и до момчетата макар че те по рядко биха си признали че са притеснителни та даже в днешно време дори бих казал че леко момичетата станаха по наперени от момчетата но все пак тази темичка е с умисъл да помогна на момчетата и момичетата които се притесняват по някакъв начин и незнаят какво да направят ! : ) Успех !



Гласувай:
0



1. redabyss - Защо трябва да ставаме приятели, ...
17.06.2017 13:57
Защо трябва да ставаме приятели,ако търсим само секс?Какво значение имат моите и твоите интереси,когато въпросът е дали на физическо ниво ще се получи химията за нещо вълнуващо и краткотрайно. :Р
цитирай
2. ivan532 - Всеки прави избор това което казваш ...
20.06.2017 00:40
Всеки прави избор това което казваш ти е Факт но аз също говоря и за хората които не търсят само Секса !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ivan532
Категория: Хоби
Прочетен: 53110
Постинги: 84
Коментари: 7
Гласове: 39
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930