Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.06.2017 01:42 - Гледната точка кои е прав при спор кои е виновен . .
Автор: ivan532 Категория: Други   
Прочетен: 244 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 23.06.2017 20:39


Хахх . . това е нещо което ако всеки един погледне от ъгъла на другя ще разбере че всеки е прав и виновен и ако всеки гледа от гледната точка на другя реално да я почувства ще разбере че всеки за себе си е прав . . по определен начин за това аз винаги съм бил на мнението и съм казвал колкото по малко спорове и скандали има толкова по - хубаво би било всичко . . но не хората сме свикнали непрестанно да се караме да водим спорове отиващи към нищото и накрая какво какво ? всеки в край на сметка си хваща пътя и потегля в посоката в която го влече но поне ако всеки един от нас осъзнае че няма смисъл от спорове толкова по малко нерви ще има на главите ни защото хората в днешно време при скандал да го кажем така сме свикнали всеки да гледа собствената си гледна точка например аз съм от този тъп хора които са адски . . избухливи псуващи и мразещи всичко и точно поради този Факт аз не обичам да се карам с хората и предпочитам дори да избълвам две три гадни думи след това да си тръгна и да не се обръщам защото паля бързо и се дразня когато не ме изслушват да тук дори аз мога да кажа . . сам за себе си че не съм прав но това е хората познаващи ме биха разбрали това което съм аз и да знаят за нещата за които се нервирам да не ги правят тъй като аз смятам че просто също така всеки си има нрав моят е буен неспокоен избухлив нервен но същевременно добър истински честен праям държащ на близките си хора ( Семейството ми ) приятели няма такива тъй като всичко е изгода в този живот и съм се обедил в това с времето . . не твърдя че съм цвете за мирисане и то в никакъв случай но когато съм Обичал силно и са ме предавали живота ме е научил да внимавам и да не позволявам някои да ме кара да страдам . . та да до тук за мен и моите дилеми това какъв съм аз но все пак като един мил и добър човек доколкото е възможно мога да ви кажа бъдете мили един с друг не си правете спорове и скандали ако Обичате по добре обичайте и действайте с това за да се изглади всичко и да бъде наред няма нищо по хубаво от това !



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ivan532
Категория: Хоби
Прочетен: 53172
Постинги: 84
Коментари: 7
Гласове: 39
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930