Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.06.2017 00:52 - Съществуват ли наистина Сродни души
Автор: ivan532 Категория: Други   
Прочетен: 417 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Ами хора да ви кажа чел съм не много информация из интернет като цяло не знам вярвам в много неща и също така не вярвам . . но нека ви разкажа грубо казано какво съм прочел сродната душа казват Господ когато изпраща някоя душа на тази планета тя се разделя на две и едната част отива в едно тяло другата в друго също така казват че две сродни души срещнат ли се те веднага изпитват привързаност и чувство което е несравнимо с предишните каквито и да са били те казват че тогава идвала божествената сила всъщност а каква е тя и точно какво е не знам като цяло аз имам вяра в много неща но да кажем че вярвам и в сродните души . . хах ! та в тази статия пише че всеки си има сродна душа и когато успее да се слее с нея дори и да не се познават настъпва мир, спокойствие и Любов дали е така също не знам но самата статия като цяло мога да си призная че ме грабна и ми беше много много интересна . . та на кои не би му било интересно ако има истина в такова нещо да разбере и да може да види реално с очите си другя човек другото си аз под друга форма . . ;Dd като цяло дори за другите статии които съм побликувал всичко в този живот е една голяма огромна гигантска загадка и истината дори понякога да ти е пред очите човек трудно я разбира и осъзнава тъй че за хората вярващи в тези неща мога да им кажа вярвайте и просто се чувствайте вътрешно добре за да се чувства и сродната ви душа спокойна и щаслива поне за мен до една дори лека степен има някаква истинност защото хората не сме само материя и ако нещо друго може да е реално в което да вярваме защо да не повярваме и в това . . но не забравяйте обичайте се и бъдете обичани за да може всичко да бъде наред и да има мир и спокойствие . . ; )



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ivan532
Категория: Хоби
Прочетен: 53045
Постинги: 84
Коментари: 7
Гласове: 39
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930