Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.06.2017 00:36 - Грозно Момиче с Хубаво Момче или Хубаво Момче с Грозно момиче
Автор: ivan532 Категория: Други   
Прочетен: 336 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 29.06.2017 00:46

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Ееее не това от както се помня НЕ ! не го понасям смърт ми е искам да се заровя жив 3 метра . . абе я по добре направо в ядрото на земята . . xD Това ме убива да гледам почти ако не всеки ден нали . . то доста често ми се случва да виждам по улиците трамвайте рейсовете Тези гледки и съм твърдо против казват на човек душата да му е красива е W T F . . ама аз днес да ви кажа видях една двойка една сравнително хубаво момче с една дебела с мазна коса на пъпки и грозна а момчето в интерес на истината изглеждаше много много добре . . и като видях и леле като ми стана лошо от гледката оная как го граби щях да си повърна в потничето ! да много от вас нали до тук спирам с това биха ме съдили за расъждението ми и че не съм прав но . . това е моето мислене по този въпрос и тази тема и аз съм трърдо против да виждам такива неща по улиците но тези красивите абе . . хора къде са ви очите колко па да му харасвате тая душа на тоя човек че да склоните да целувате и да ближете пъпки . . aaa Just just . . NO ! NO ! I SAY NO ! :D това е като да ме облеят с вряла кофа вода . . вярно е нали това че има много хора които се обичат просто защото са си паснали като характери . . . . И и и все пак Очите къде са Очите не виждате ли какво седи срещу вас м м . . например ? :D ох не спирам ще припадната !



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ivan532
Категория: Хоби
Прочетен: 53257
Постинги: 84
Коментари: 7
Гласове: 39
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930