Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.07.2017 23:48 - Тайната формула да си хванеш гадже ?
Автор: ivan532 Категория: Други   
Прочетен: 300 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 10.07.2017 23:50

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Ох х . . кажете ми как ? просто как . . или не не това нека по скоро бъде моето лично мнение което сега искам да изразя и нещо което ме кара да си прережа вените xD как е възможно грозни ( грозотии ) да си хващат гадже назъвисимо дали било то момиче или момче как го постигат как го правят говоря нали за тази част от хората които наистина визуално не приличат на нищо и в лицата са като бити с лопата а имат гадже ! хахх . . как го правят и каква е тази формула да я нарека аз с която практикуват ли действат ли знам ли какво правят та успояват да си намерят гадже все мисля и все отговор не намирам а такива двойки повярвайте ми в ежедневието си редовно виждам и се възмощавам толко па да им е приятна харизмата . . а не ! квато и да е смятам че хората имаме очи и е редно и тях да ги впускаме по често та даже и очила да си сложим за да видим по хубаво човека до нас на какво прилича ! :D аман хора честно може нищо да не приемете от това което съм написал и да си кажете о боже важното е човек каква душа носи е да така е ама . . хайде сега да си кажем па и истината всеки на пръв изглед гледа външния вид и той за една връзка е много важен лично за мен лично за мен също така е важно желая да го подчертая човека естествено да носи красива душа това е важно за всеки един от нас да си намери такава половинка нали . . ноо все пак . . ох не знам ! просто попадъл съм на такива двойки просто които като ги видя и си обръщам не само главата а цялото тяло и заставам с гръб защото гледката ме изнервя и се потрисам от това нещо смятам че е редно всеки един в този свят визуално да си намери гадже сходно с неговия външен вид не може ти да приличаш на кон и да си хванеш принцеса или принц няма значение ! та това е от мен спирам да пиша че са впрегнах xD D . .



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ivan532
Категория: Хоби
Прочетен: 53093
Постинги: 84
Коментари: 7
Гласове: 39
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930