Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.06.2017 23:59 - Душата . .
Автор: ivan532 Категория: Други   
Прочетен: 211 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 23.06.2017 20:37


Абе казват Кво ти е ? ти казваш ох болят ме краката главата лошо ми е стомаха ме свива очите ме болят тялото ме боли цялото . . хах не е тялото а всъщност душата ! която май май тъй не е в покой и си седи там в ъгъла и страда докато получава упреци не забравяйте че хората сме енергийни полета и си комуникираме така и на теб когато ти е зле рядко някои ще види реално на теб какво ти е ще си правят кефа без да погледнат на теб зле ли ти е добре ли ти е защо ? защото ти си страдаш и на човека отсреща реално ми е все тая ти как си въпроса е че той е добре нали а това че ти страдаш и човека срещу теб не го вижда какво ? на кои му пука важното е да си седиш там и да си кротураш докато както и бях казал нали за Ангелите и Демоните ти си си кротка тиха самотна душица страдаща си в черупката мълчаща нападащи я буквално зверове с нападки . . защото реално самотните хора истински самотните и затворените в себе си всяко едно нещо от другата страна от човека срещу тях го приемат като заплаха и нападка което до една степен си е така защото и хората като цяло сме устроени така че дори самите себе си да не можем да се познаваме на 100% какви сме и кои сме о х о х . . тази тема е хора какво да ви кажа доста сложна и мистична и нереалистична и и нямам думи аз имам обясненя за уж някои неща и си ги расъждавам докато после не си кажа оо НЕ е така хората сме си материя и нищо не съществува но кажете ми вие тогава какви са деба тия чувства тогава ? страх , обич , тъга , гняв и куп други емоции неможе едно тяло и един мозък да задвиждат абсолютно всичкото това нещо лично поне според мен другата част от вас не знам на какво мнение са ай да си ви го кажа хората за мене лично сме си м м . . така малко пъзели една душа с много идентичности от съвкупност тоес ( характер ) при някои слабо изразен при други силно и тук е проблема не само човек трябва да бъде в своята си съвкупност себе си характера си да се изразява спокойно и пълноценно както е редно за всеки един от нас ай трябва да знае в миналото кои е бил кое е сега какъв иска да бъда да има надежни мечти и никога ама никога да не живее в тиня и страх защото това води до чудовищни неща ! и никога не слушайте хората какво ви говорят приемайте до толкова до колкото е допостимо просто да усмислите лекинко какво ви говорят и не го вземайте вътрешно как да ви го кажа по просто при сърце да не ви е защото не се знае дали няма да ви заболи и да ви навреди и после о х х . . . ама кофти ми е зле ми е ! винаги има ситуации в които е неизбежно и има лоши моменти но при един силно изявен човек те отминават и той успява да се справи слабо изявените направо разглобените са тези които колкото и да обикалят и да са в търсене на себе си трудно се намират или когато се намерят срещат силов противник така да го наречем . . xDD които просто ненавижда това да го наречем тяхно високо интелектуално инетересно умно поразяващо вибрационно ниво тъй като те са свикнали примерно този човек да го гледат тъжен и самотен и после в другата крайност ще има хора които го познават да не понасят тази идентичност тази личност и ще се борят да видят старото лице у този човек . . та кво да ви кажа душите си говорят един език докато ние това не го разбираме ние си говорим друг език нали телесно и се чуваме душата е чистото прекрасното съвършенното нещо което е истински добро сега вече дали има наранени души реално дали има преражданя други неща не знам аз като цяло не знам дали знам въобще нещо защото ! в един момент вярвам после не и така до край света и хората може би и докато съществуваме няма да можем да разберем точно каква е истината но просто Хей замислете се . . just saying всее . . пак от къде произлизаме как се е създала планетата първия човек нали това са прости неща които всеки си ги е задавал и в хубаво като си зададе този въпрос и другите неща ще му се сторят поне малко реалистични за мен все пак има сила невидима за окото но каква е тя какво е що е не знам ! що е то вселени космос също не знам ! абее сложна трагична работа ;dd и като за Финал казвам следното душата за мен лично е нещо красиво,уникално както пише в интернет тежащо 2гр. мисля че тя стой там в вас и де да знам явно просто иска да и се доверите и да си кажете отпусни се и се отдай пък каквото стане знам ли . . ако това не проработи натискайте здраво в правото си всее пак да бъдете щастливи и пълноценни хора и се радвайте на живота ако сте в черното си състояние никога няма да видите че всъщност живота е красив ! но ако сте в бялото си състояние то тогава ще видите че живота е нещо много вълнуващо и примамливо каващо те да искаш да изживееш много неща все хубави и хубави . . soo Stay strong !



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ivan532
Категория: Хоби
Прочетен: 52978
Постинги: 84
Коментари: 7
Гласове: 39
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930