Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.06.2017 00:27 - Когато те сочат с пръст . . W T F
Автор: ivan532 Категория: Други   
Прочетен: 217 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 23.06.2017 20:38


о х . . е не Това ми е смърт и го мразя ! но да предположим че вие сте жертвата която я сочат всички с пръст и и казват каква трябва да бъде каква трябва да не бъде кои си къв си що си явно и от къде си Ха ха ха . . да не ви пука бъдете това което искате да бъдете бонтувайте се карайте се когато си трябва никога първи не нападайте вътрешнят дискомфорт никакъв просто забравете не трябва да го има като ви сочат и ви кават вие какъв сте ох х . е то вие си го знаете кои сте не е нужно някои друг да седи да важничи и да ви казва вие какъв сте затворете му устата натъпчете я по възможност с нещо да млъкне и кажете че знаете много добре кои сте ако на този човек нещо не му харесва у вас и не му понася може да си отиде или в другят случай вие да си тръгнете но ако . . не приемате лично като болка в сърцето си дори да ви сочат а ви е просто ей тъй . . най - добре защо ? защото никои не може да определя това което сте вие и да ви казва за това си има семейство в което вие сте отраснали и вашите роднини лели баби които ви познават истински добре какъв сте те могат да ви сочат и да ви казват Хей ти си това ти си онова и въпреки всичко дори бих казал че може би само те трябва да са хората за които да се борите и да докажете и да покажете вие много добре кои сте всъщност съжалявам че повечето теми са ми как да ви кажа малко като че Дилеми трагедия и така на татък но такъв тип теми ме вълниват хората малко да се стаписат и наглите нахалните гнусните подмолните курви копеленца и така нататък и подрастващи и големи и нема значение да се стегнат и да знаят и всеки един от нас да знае кога трябва да премълчи кога как и какво да говори да не се хвърлят упреци да не се сочи с пръст защо ? разбирасе защото ако сега някои много знае да ви сочи с пръст после да не стане така вие да го сочите не забравяйте че живота си е колело . . което си върти върти вътриии и в един момент ! ПРИМЕР : Ако ви е било зле то непременно ще сте на върха то ако не за другите вътрешно вие ще се чувствате невероятно и няма да ви пука грам това какво говорят другите за вас дали ви сочат с пръст и какво е мнението им тогава тях ще ги боли и ще си викат Ех . . защо сега не ме слуша вече какво говоря или защо не съм прав или куп други неща а на вас просто няма да ви пука и ще си живеете така че да ви е хубаво на вас и да изпитвате душевната ли лекота пък тогава нека ви казват кои сте съмнявам се да могат ! или да искат да го направят най - много тогава да искат да ви кажат с какво ще сме полезни или дори да се извиняват за какво не са прави разни хора нали всичко е просто един голям пример които придавам като цяло за тази тема но . . ноо не с лошо ! защото е много възможно ама Наитинаа възможно човек които дълго е бил много добър и хрисим да стане точно обратното да разкара задръжките да разкатае фамилията на всичко и такам ! много е лошо да се сочи с пръст никога не съм го правел и не съм хвърлял упреци без да е имало реален повод или причина да говоря при мен Факта е че аз се сърдя , нервирам дори бих казал леко че се самонаранявам тогава когато виждам несправедливост но самонарана ли се след това избухвам зверски заради това че аз съм си позволил човека срещу мен да ме засегне по накакъв начин и и какво да ви кажа държа се отврат докато човека не си земе поука това как трябва да се държи с мен и естествено О БОЖЕ ! УВАЖЕНИЕЕ ! . . това му е майката една тишина и уважение : ) айде успех на всички . . и не позволявайте да ви казват кои сте вие вътре в себе си някъде там там чак вътре Долу . . знаете кои сте и какво можете и тнт. и тнт. ;Pp



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ivan532
Категория: Хоби
Прочетен: 53169
Постинги: 84
Коментари: 7
Гласове: 39
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930