Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.10.2017 17:31 - Познавам се . .
Автор: ivan532 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 286 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 21.10.2017 11:24


Познавам се това трябва да ви говори че съм от хората които се познават много добре знам си се като човек какъв съм знам отрицателните и полужителните си качества но смятам тук да ви споделя един мои проблем | притеснението | в всяка една насока кое как ще стане и защо ! не съм човек които обича да прави угодно на другите защото когато го правя и съм го правил да речем в дадено нещо да лиша себе си за да се почувства друг човек добре в замяна не получавам ако мога още по - хубаво да се изкажа бих казал че не получавах сега получавам и съм доволен не съм от хората които се хвалят с това което могат но пък обичам да бъда хвален тъй като аз съм от типа хора които хвалят другите когато направят нещо което в моите очи се вижда добре направено та ! познавам се също така може да се обощи и с това че съм инатлив , груб , злобен , лабилен понякога леко оплашен но пък също така разбирам че това само и единствено човек може да си го знае сам за себе си дори в случая аз да застана и да кажа примерно на даден човек хей аз м м не ми е окей не се чувствам добре примерно подтиснато ми е играе ми крака имам топка в стомаха няма как да бъда разбрах защото човек реално няма как да влезне дето има една дума в кожата ти за да разбере в случай на мен какво ми е тъй че м не бих казал че се оплаквам бих казал че споделям нещо което е доста за мен лично и както сега имам да го наречем затруднение в това че напримерно съм инат и избухлив предпочитам да пиша и да го споделя отколкото да го тая ! адски труден съм като човек за разбиране тъй като просто съм и нещастен и самотен и и дори понякога доста объркан точно поради този факт ! понякога има аномалии които се случват но иначе съм отзивчив помагам и уважавам хората около себе си но съм опасен ако се нервирам бих казал че съм човек на крайноста ! началото ми е интересно и края но това което е в средата не ме одовлетворява може би защото просто не обичам сивото . . знам си също така и нуждите  които да ме накарат да се чувствам по - хубаво и да ми е по добре но да кажем някои определени неща които искам там трябва много да се постарая и смятам че ще ми се получи . . 



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ivan532
Категория: Хоби
Прочетен: 53080
Постинги: 84
Коментари: 7
Гласове: 39
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930