Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.07.2018 18:03 - Новият ми Канал в YouTube.com
Автор: ivan532 Категория: Хоби   
Прочетен: 238 Коментари: 0 Гласове:
0



Като за начало ето ви линк към канала ми : https://www.youtube.com/channel/UCZCaDWhbTr5KWSnE65Zs6_A?view_as=subscriber 
каналат ми е на тема Гейминг видеa качил съм 2 , 3 влога ако мога така да ги нарека качвам всякакви клипове на много игри на които му е интересно нека хареса клиповете ми след като ги гледа и ако има това желание да се абонира за канала ми ще се радвам да го направите : ) защо си направих такъв канал ? ами първо да кажа нещо малко извън тази тема първо имам регистрация в Twitter там споделям всякаква моя лична информация и не само лична и мои мисли цитати и куп други неща като снимки клипове музика в Blog.bg си направих регистрация вече съм ви казал защо за да споделям тук личното си мнение по много теми и от време на време ако има нещо да ви споделя за мен имам още един канал в YouTube освен този в които там правя видеа на тема Филми , Кеч , Анимация , POP Music и други неща самоче в този канал ги обработвам всичките си видеа с програмата Sony Vegas 15 които от вас има интерес към тези неща винаги може да си я изтегли програмата и да я пробва лично аз съм много доволен и я обожавам тази програма : ) та канала ми за Гейминт видеа го направих защото винаги тоест от 2,3 г. насам гледам влогъри в YouTube и реших че ако се занимавам с нещо подобно би ми доставяло удоволствие когато започнах самият си канал които се казва Game Love никога преди това не бях гледал Гейминг видеа на други канали или нещо подобно просто го реших като идеа направих си канала и така почнах да снимам видеа да честно да си призная нямам успех до този момент нямам много гледаня някои клипове най - много съм стигал до 80 ,100 гледаня което си е сравнително малко но пък и да ви кажа честно не ми е нужно да имам много гледаня въпросът е че го реших това нещо като идея и реших да го реализирам за което се радвам изкл. много каналат ми е около 2 , 3 месеца ии така хора . . посланието ми към вас е правете това което ви кара да сте щастливи и спокойни :) чао .




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ivan532
Категория: Хоби
Прочетен: 53232
Постинги: 84
Коментари: 7
Гласове: 39
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930