Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.06.2017 21:09 - Когато съм нервен . . O M G
Автор: ivan532 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 189 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 23.06.2017 20:35


L O L ! Тук вече е . . нещо страшно когато ми е криво, гадно, самотно, нервно защото всичко при мене върви в комбина съм способен да коля и да беса xDD . . и да се скарам с всеки и всичко или демостративно да покажа че не ми е на кеф или да мълча или да мразя докато не ми мине а почна ли да се карам ( да водя спор ) съм способен да не се спра докато не ми отмине ако човека срещу мен също е нападателен може и да се приключи всичко не рядко се считам за прав за това което говоря дори тогава когато не се поставям на другя човек на мястото да разбера неговата гледна точка каква е но съм такъв да ! и докато не излезна аз прав не се спирам пред нищо спора може с нищо да не е завършил но какво ? ! аз в главата си знам едно ПРАВ СИ ! и това е няма две мнения по въпроса макар че когато ми е спокойно и се замисля съм много избухлив то ако не външно някои да ме забележи вътрешно и ставам гад и половина xDD . . докато това мое състояние не ми отмине дори да е за кратък период е по добре никои да няма около мен за да не се скарам с някои и то жестоко докато не се стигне до фаталните неща я спиране на приятелство пример ! я да не си говоря с някои ако е от семейството ми и дори бих казал че когато съм нервен се изказвам рязко директно грубо Понякога желая това да го подчертая . . но не спестявам нищо на никои към които каквото мнение имам аз го казвам дори тогава когато съм спокоен но реално допусна ли човек истински до себе си може да се караме но аз пак държа на този човек Обаче стигне ли се до там да бъда силно наранен Край . . Абе общо зето какво да ви кажа тежък характер съм си и го знам . . xDD хаха освен да кажа че съм лесно запалим друго немога ;dd това е то моя нрав ! Радвам се ако четете това което ви пиша и споделям Хубава вечер на всички ;Pp .



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ivan532
Категория: Хоби
Прочетен: 52907
Постинги: 84
Коментари: 7
Гласове: 39
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031