Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.07.2017 00:31 - Мнението ми за Ангелите
Автор: ivan532 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 187 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 10.07.2017 00:36


Ами хорица де да знам в какво да вярвам аз вярвам в много неща същевременно в нищо и смятам че всичко е само материя знам ли и аз . . но тъй като съм почнал да говоря за Ангели и това сега искам да го изкоментирам като тема е че за мен Ангелите са амм . . най - чистата форма наречете ги ангели хранители които ни помагат в труден момент и ни насочват в правелната посока независимо дали е някои наш починал независимо дали си е просто някои ангел които се опитва да ви помогне в труден момент та да Ангелите това са силата както се казва на доброто и най - чистото нещо наречено ( Любов ) . . те за мен лично не знам защо така си го мисля разбиращи , помагащи иии абе всичко най - хубаво което е само в стремежа да се случват хубави и позитивни неща те са красотата те са помоща те са силата на Господ дясната му ръка те са в битката срещу злото и още нещо те са също така недейте да забравяте и нашите души : ) душа - ангел ! ам не знам каква е разликата може би смятам в това че душата е на тази планета да се учи а Ангела е дил душа която вече е живяла научила се е и сега е едва ли не повишена да бъде Ангел . . хах не знам хора теории лично в главата си аз имам много но каква е истината всъщност има ли такава не мога да ви кажа с сигурност но смятам че един ангел ако иска да ни изпрати сигнал или де да знам понякога дори ние самите може да не го разбираме но те ни изпращат да го наречем в най - трудните ни мигове когато си казваме ти няма да се справиш не едва ли не без ти да го разбереш ти дават силата да се справиш с трудностите дори да е за кратко и вярвам че има някаква сила защото през 2013г. санувам аз как съм нависоко в небето а доло в ниското гледам гробище което от едната страна беше тъмно от другата светло виждаш сякаш облик като на човек . . от там чувам глас които ми казва Както вземам така и давам при което чувам гласа на леля си и майка си как казват на братовчедми в хола бързо ставай дядоти е паднал и си е строшил крака при което нали аз съответно вече бях буден и скочих от леглото наште на фурия бяха излезнали от вратата вече аз след тях дойде линейка качиха го дядо ии така нали . . но най - интересното е че в последствие той като му направиха операцията защото му беше строшен крака при падането той си беше пълен човек и от това може би си го е строшил когато се прибра в къщи и талкувахме как е паднал какво е станало остановихме че при самото падане доло пред блока в градиката е имало от отсечено дърво Кол ( корен ) които не е бил хубаво махнат и на сантиметри е щял да си удари главата . . и и и да заради това така тълкувам този мои сън че едва ли не тази сила ми каза че е могла да го отнеме но не го е направила и му е дала живот още години е да дядо почина ; ( за една огромна жалост на цялото семейство и много ни боли но той поживя още 3 години мисля че . . ! та да вярвам в много неща сега което точно е истина и кое е как е аз няма как да бъда сигурен и по добре ! защото не напразно е казано човек колкото по малко знае специялно за тези неща и се интересува толкова по добре . . Господ си знае работата и кое след кое и как да бъде ! но като цяло за ангелите кавам следното за мен това е силата вярата надеждата мъдрата мисъл добротата вярноста обичта любовта силата за нещо по добро ( Добро ) помоща и всичко най най прекрасно това са то те ангелите ! : ) чао чао от мен и дано това което съм написал дори тук вметнах и малко моя лична история се надявам да ви е харесала . . ;Pp



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ivan532
Категория: Хоби
Прочетен: 53021
Постинги: 84
Коментари: 7
Гласове: 39
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930