Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.07.2017 00:58 - Високо проявление Аз
Автор: ivan532 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 251 Коментари: 0 Гласове:
2



LOL . . е да тук вече всичко е the best радвам се любезен съм разговорлив споделящ желаещ да се докаже още повече на хората на които държи обожавам всичко около мен и в повечето слувай не всички нали но най - близките ми ставам леко лигав забавно ми е весело ми е изпитвам нуждата да съм естествено и както винаги навън с хора я на кафе разходка в главата ми се въртят идей за екскурзии ваканции палатки и абе морее абее . . хахаха само и само хубави неща и любов и мир и всичко най - красиво но и в такива моменти някои ако ме заяде ставам бесна гад скандалджия готов съм да му сасипя живота на тоя човек докато не го видя да лази и да страда способен съм да го унижа този човек по мои си начин или да покажа просто че го мразя и човека да му стана гадно от този факт ! способен съм да изтелям цялото си мнение без да ислушам другата страна я блок в Facebook я да стана да си тръгна и просто не ми пука какво мисли да след 15, 20 минути ми минава нервата и си казвам Хей не трябваше така да правя но въпреки всичко аз реално когато се смятам за прав значи за мен просто съм си прав и това е няма две мнения по въпроса аа и да като цяло иначе съм злопаметен човек го уважам в всяко едно мое състояние но веднъж предаде ли ме ставам злопаметен от тази гледна точка нали не ме разбирайте прогрешно че просто запомням и това ми се загнездва в главата дълбоко че този човек ме е наранил и знам след това да се държа по дръпнато и кога и как да имам близост с този човек . . това просто пример нали но иначе не съм лесен когато съм нервен изобщо не понасям критика способен съм на огъня с огън да откликна без да ми мигне окото но пък иначе съм си жалостив и съм способен за всичко и всеки да се разплача такава ми е природата обожавам кученца и котенца . . < 3 3 понякога дори да ви кажа съм плакъл за странични хора които дори не съм ги познавал а съм разбирал от близки че примерно някои е починал и на мен ми става кофти примерно този човек съм го виждал на снимка знам че е бил добър и ми става едно много гадно и понякога дори плача за най - елементарни неща незнам тука се узверих в последно време по рядко доста по рядко рева впрегнал съм коня яко . . :D hxah аз съм както гад така и много добричък ту мисля лошото на някои после му мисля всичко най - хубаво ту мразя ту обичам но да факта е че аз не съм лош човек и винаги ме е боляло от това когато хората правят и си съставят погрешно впечатление за мен и говорят много без да изслушват и прекъсват на всичкото отгоре а ти дори А още не си казал ! та това е за мен малко се двумях дали да пиша такива неща но пък защо Не ! ? :D желая на всички вас повече позитивизъм и късмет Чао от мен . . ; )



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ivan532
Категория: Хоби
Прочетен: 53140
Постинги: 84
Коментари: 7
Гласове: 39
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930