Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.10.2017 23:35 - Ако бъда удобен . .
Автор: ivan532 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 211 Коментари: 0 Гласове:
0



Не знам как ви звучи на вас но ще ви кажа . . удобен ако трябва да бъда това значи да давам всичко от себе си за всички и и и смятам че доо голяма степен в повечето случай от моя живот аз съм жертвал и то много адски много до такава степен че вредях на себе си и се дерзаех за всичко и всички и изпитвах вина но какво ? в един момент става така че на човек му писва както една приятелка казваше абе човек ти виждаш тва число като 6 аз като 9 и това че тя така го е виждала но не се е постарала да го направи така че в миналото да се напасне с мен и е направило много лошо много защото ам да аз в живота си имам и ааа начини по които винаги съм се стараел да покажа близоста си към не всички защото не съм отдаден човек но към 1 човек съм се опитвал да покажа по всякакъв начин колко вътрешно съм отдаден и че разчитам а на практика с постъпките на човека мине фриенд които е седял отсреща срещу мен аз не получих нищо и колкото и да е объркан живота знам едно с сигурност не напразно е казано човек трябва да разчита сам на себе си да се сърдя ми е амм . . така малкоо трудно не се сърдя обикновенно действам и съм действал по моите начини вижданя и мнения и трудно някои е могло и може да ме заблуди успех на всички но разберете нещо от мен трудно се намират приятели . . вече са почти на нулата . . 



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ivan532
Категория: Хоби
Прочетен: 53110
Постинги: 84
Коментари: 7
Гласове: 39
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930