Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.10.2017 16:06 - АЗ ЗНАМ ЗА СЕБЕ СИ . .
Автор: ivan532 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 178 Коментари: 0 Гласове:
0



Аз знам за себе си следното нещо че съм от хората на двете крайности нещата и целите които попринцип мога да си възложа и да си поставя може да бъдат жестоки от това да се вглъбя само в собственя си живот да бъда инат да работа да знам нещата си само за мен самия без никои да ме знае да работя и да си стоя в къщи да правя нещата сам без да има никои около мен но иии да това е примерня вариянт ако съм самичък на квартира и няма никого около мен но тъй като живея с родителите си нещата седят по съвсем различен начин и те имат изискваня към мен които са непрестанни а аз да си призная честно не съм от хората които много обичат да спазват правила и като цяло заради това всичко ме изнервя но примерня вариянт в които аз ще бъда самотоятелен знам че ще е следнят ще знам хах хора найстина и сериозно го казвам да стигна от точка да кажем а до точка б да знам буквално кое къде дори седи в квартирата ми напримерно и никои да не ми пипа нищо защото обикновенно съм от хората които си обичат своето и не обичам наистина нещо което е мое да ми бъде пипано тъй като съм егоист ;дд това е нещо което не само го знам за себе си но ми е и нещо което го искам и се надявам да се реализира защото е хубаво найстина човек да бъде сам от тази гледна точка да може и да знае да разчита сам на себе си е да вече да кажем ако дай боже защото нямам сериозна връзка ако имам и с човека до мен си паснем и амм тоест по точно да се изкажа да си допаднем като хора тогава нещата ще бъдат още по - добре а както знаем всички 1 човек какво иска дом човек до себе си обич и разбиране :) .



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ivan532
Категория: Хоби
Прочетен: 53036
Постинги: 84
Коментари: 7
Гласове: 39
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930