Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.10.2017 23:25 - На кратко мнението ми за Приятелството и хората които смятам от моя гледна точка че ми навредиха . .
Автор: ivan532 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 208 Коментари: 0 Гласове:
0



Да хора аз съм от типа човечета дето винаги съм бил отдаден на приятелите и приятелството да бил съм винаги леко инатлив трудно разбираем загадъчен но до болка истински в това което мисля може много да съм се съгласявал но вътрешно в себе си аз съм си имал моите обежденя за това хората какви са и на какво са способни та на кратко тук само ще вметна заради това дето винаги съм разчитал аз на приятелите си и съм се доверявал духовно че мога да разчитам на тях и съм се доверявал по моя си наивен начин с това си навредих много не само на мен ай на най - близките ми моето семейство заради което много ме боли и дори сега извиненята ми заради моята вина която ест. няма как си я насаждам това няма да промени нещата и аз го знам но хората които ми навредиха и са ми навредявали през годините през които см общувал с тях дори веднъж предпоалгам не са си казвали как ли е този човек те са казвали ам че то всичко си е наред и са си превели нещата по техен начин без да разбират реално че когато аз съм имал нужда и съм ги търсел те не са били до мен и от това аз съм се чувствал зле искал съм както в щастливите така и в трудните си моменти да имам хора около себе си но и в двата случая през повечето време аз съм си бил сам или съм бил човек на повикване когато някого ме потърси аз като смятам в миналото ест . човек съм бил искрен и съм се отдавал духовно на най близките ми пхах приятели които . . наяве не са но те са хората които вместо да ме вкарват в правият път дето даже какво дето това си е правелната дума те са хората които вместо да ме издърпват те ме въвличат в калта а с усмивка са ми казвали всичко е наред . . което за мен е подло човек да ти се усмихва да ти казва аз държа на теб а на факти и практика нищо да не се прилага . . успех на всички дано всеки си намери истинското приятелство така че да може хората когато се комбинират все нещо положително да излиза 



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ivan532
Категория: Хоби
Прочетен: 52877
Постинги: 84
Коментари: 7
Гласове: 39
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031