Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.10.2017 00:15 - Когато бях малък !
Автор: ivan532 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 234 Коментари: 0 Гласове:
1



Бях от децата които не завиждаха бях своенравен понякога леко груб не замислящ се чак толкова много но уважавах много бях искрен и много близко приемах случващите се неща около мен оценявах хората много обичах и се доверявах на хора на които не е трябвало никога да го правя ! винаги дори до ден днешен аз се вслушвам много добре в това което ми се говори но се уморих да бъда вечното послушно детенце за което ме смятат хмм . . нали ест . най - вече моето семейство и въпреки всичко те са и хората които вст. винаги са твърдяли обратното че ме виждат като човек които не се дава лесно че съм упорит че мога че съм умен и тнт . и тнт . все хубави неща но в един момент на човек му писва да ходи до правилата на другите и тогава се влиза в опасната точка нека е наречем начало край ! ;д където когато ми писне и кажа просто край значи край когато кажа начало значи начало никога в миналото си аз не съм бил нагъл от тази гледна точка да злоопотребявам с хората около себе си в мисленето си аз винаги първо съм искал да се съобразявам с другите след това с себе си защото винаги за мен хората приятелите ми и семейството ми са били пред мене аз винаги съм гледал да съм може да е една крачка но да съм назаде но както казах на човек му писва и стават опасни неща ! тук желая малко да се отклоня от темата и да поговоря вече за бъдещето сега и в момента ! от миналата година аз забелявам поредица от промени в живота на хората не само на мен но и на мои приятели близки роднини като цяло на всякъде хората станахме още по злобни още по мислещи само за себе си мразим се едни други а седим и си пишем и си се усмихваме така всякаш всичко е наред и колкото да изглежда че е така всъщност не е . . винаги ме е било страх от самотата а тя е на всякъде около нас душите на нас хората като опостеят още повече тогава ще поченеме да си даваме още по голяма равносметка за всичко което се случва за това аз винаги съм казвал хората да се ценим ! но чененето не идва само с това да си кажем две думички и да се забравим за дълго а повечето хора така правят а да знаем как наистина да показваме близоста си . . но за мен лично 2017 г. е годината на реалният апокалипсис на хората в душите ни вярвам че има добро вярвам че има и много зло пазете се и се обичайте никога не знаете зад ъгъла какво ви чака както баба ми е казвала пази се отдалече това мога и аз да ви дам като съвет пазете се и разчитайте на най - близките си хора другите трябва първо те да ви се докажат че държат на вас за да положите и вие усилие това е моето мислене за нещата от живота и и и дааа тази година е пълна каша с хората не знам дали така аз си мисля че е и че просто така ми се вижда но според мен найстина реално нещата в живота на всички нас се променя с всеки ден и нещата стават все по сложни и смело мога да кажа които има здрава психика ще идържи които е с по лабилна ще му бъде много трудно ! 



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ivan532
Категория: Хоби
Прочетен: 53244
Постинги: 84
Коментари: 7
Гласове: 39
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930