Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.12.2017 10:00 - На 8-ми декември Вучето разкрива защо преподавателите в българските вузове пият
Автор: vukovska Категория: Лични дневници   
Прочетен: 754 Коментари: 1 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Преди да реша да се преместя на студено в северните страни, работих в един университет в Югозападна България. 14-те години, прекарани там ми се сториха умопомрачително дълго време и изпълниха душата ми с всичко друго, но не и с радост от доброто дело на просветител. Така че в един момент започнах да празнувам не първи ноември, а Трифон Зарезан като свой личен професионален празник…

През първите няколко години пращях от ентусиазъм и желание за работа. Въобразявах си, че щом ние не можем да идем в Харвард, ще направим така, че Харвард да дойде при нас. 

И четях! Четях повече от студентите си. Образовах се, ходех на семинари в чужбина, които сама си финансирах, опитвах нови неща, прокарвах нови идеи, направо бях пуснала турбото и се движех като един "Воайджър" из, както ми се струваше,  необходната и вълнуваща вселена на Academia. Но после дойде отрезвителният момент, в който разбрах, че тази вселена всъщност е едно пусто и тъмно място, населено с планети-джуджета.

Има там някакви извънземни, които се мотаят из нея като мухи без глави и с купени дипломи във фалшивите чантички Michael Kors, както и други извънземни, само че от отбора на Дарт Вейдър, които не се интересуват от нищо друго освен да станат доценти, да ходят по банкети и да печелят точки за акредитирането на факултетите си с още банкети и много фалшификации.

От този всъщност момент започна живота ми на малигнена туморна клетка в организма на добре смазаната, псевдо-образователна машина, каквато е университетът, за който работех. УЖ работех! А реших да работя наужким, когато...

Четете по-нататък на: http://www.webcafe.bg/webcafe/onya-deto-ne-go-triyat/id_1816957669_Zashto_prepodavatelite_v_balgarskite_vuzove_piyat




Гласувай:
1



1. ladylady - наужким..
08.12.2017 11:19
е многоо добро попадение,Вуковска
/написах без да искам Чук-овска..
бълг. сме хора,които не понасят никакви норми и..ред..
не знам, дали е добро това, или..многоо лошо..
хубава идея, хареса ми акцента..
Честит ти празник,мая!
юлия
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vukovska
Категория: Лични дневници
Прочетен: 684599
Постинги: 228
Коментари: 638
Гласове: 388
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031