Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.06.2018 18:41 - Моята Ефикасна Диета
Автор: ivan532 Категория: Рецепти   
Прочетен: 553 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Обикновеено аз съм от хората които не закусват но когато се събудя и осетя че ми се яде обикновенно моята диета не е нещо конкретно което да сладвам да спазвам или тем подобните НЕ ! тя просто се състой в това да следя калориите на това което поглъщам демек за дена си разпределям напримерно ако защото аз съм от хората които ядат по много вечер особенно тогава е периода в които най - много ми се яде тогава примерно когато усетя че ме е напънал зверски глад си нарязвам два домата с сирене но гледам с сиренето да не прекалявам и се наяждам през деня може да ядете на киограми плодове и зеленчуци в неограничено състояние от това няма как да пълнеете на опаковките си следете калоиите нормално е и по 1200 и да поемате на ден но най ефикасно е ако поемате и по по малко аз обикновенно си вземам оризов хляб и с него си хапвам всичко и салам и кашкавал и всичко дори и манджи примерно една купа манджа с 2 сухара ( оризов хляб ) за обяд вечер 2 домата или промерно оризов хляб 1 парче с салам за закуска ако имате фитнес закуска си хапнете с мляко една купичка и така но гледайте грубо калориите си да не надвишават лимита има и също така страници в google с които може да си следите всяка една храна дори лъжичка от нея колко калории е тъй че аз с този вид да го наречем хранене съм отслабвал с по 7,8 кг ако включите много лек спорт дали коремни или лицеви опори също ще ви е от голяма полза преди също така съм правел смартоносни диети с много спорт и съм свалял и по 20 кг но тях няма да ви препоръчвам само мога да кажа 3 пъти се хранете с омерено количество с следене на калориите какво поглъщате откажете колкото можете повече сладкото и газираното както правя аз и би трябвало да ви се получи :) Успех !



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ivan532
Категория: Хоби
Прочетен: 53164
Постинги: 84
Коментари: 7
Гласове: 39
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930