Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.06.2017 21:48 - Какво е завист ?
Автор: ivan532 Категория: Други   
Прочетен: 160 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 17.06.2017 00:08


За мен Завист е нещо много относително тъй като аз в миналото не се смятам като човек които е завиждал и е чувствал нужда от това нещо но с времето нещата се изменят и мога смело да кажа че и аз съм един от тези хора които вече така доста често завиждат но като цяло зависта е нещо найстина лошо каращо човека да прави простотии които просто не са нужни или просто да ви мине мисъл да загледате човек и да си кажете искам да бъда като него това може също да се каже че не е завист а като комплимент към човека ако му го кажете искам да бъда като теб но ако в това нещо е вкарана злоба то тогава това не само е завист а истинска не само злоба а и агресия към човека за това не напразно е казано не завиждайте защото на човека срещу вас независимо как изглежда не знаете как се чувства и какво му е а вие за да завиждате значи искате на приличате на нещо подобно като него лично аз така го разбирам не знам за останалата част от вас вие как го разбирате лично на мен ми се случва да завиждам не знам защо това нещо се прояви у мен лошо е но е факт които не е приятен лично за мен самия казват хора за всичко си има време че всичко е временно и отлита е дано но е факт че това да завиждаш е нещо просто отвратително и подло ако е с добра умисъл и му кажете на човека Хей супер си искам да съм като теб тогава да кажем че до една голяма степен това е по скоро комплимент отколкото завист но по добре го кажете и не злобейте защото това човек да злобее не му носи нищо хубаво ако човек си има себеоценката за себе си на 100% никога не би го направил тъй като човека просто ще е пълноценен и няма да има нужда от това да завиди но пък има и такива хора които просто обичат някои да им завижда и това им вдига акциите и егото което е още по лошо но . . бъдете това което сте или ако не сте не забравяйте от къде сте тръгнали и какъв сте бил въпреки всичко абе с една дума радвайте се на хората около вас не злобейте ;Dd лично аз злобея понякога ама дано да отлети това нещо ;Xx . . 



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ivan532
Категория: Хоби
Прочетен: 53244
Постинги: 84
Коментари: 7
Гласове: 39
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930