Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.06.2017 22:08 - Приятелството
Автор: ivan532 Категория: Други   
Прочетен: 212 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 17.06.2017 00:07


О х х . . ами хора какво да ви кажа xD ТОВА си е нещо просто нещо сложно в същото време просто и елементарно ако човек те цени и те обича няма как да не ти бъде приятел но въпреки всичко в едно приятелство винаги има спорове то ако те са чести и непрестанни тогава човек освен да се откаже и да си тръгне друго нищо не му остава тъй като аз съм имал приятел/ка дълги години нещата не потръгнаха и не са вървяли дълги години като хората но бях добър и наивен и с това много си навредих защото смело твърдя че аз поне нали ако не сега в миналото аз бях много предан приятел м м ако не към всички то поне към човека които съм го смятал за най - близък до сърцето ми . . но този човек не оцени това което съм аз през дългите години аз не осетих душвена подкрепа от този човек и дойде момент в които когато всичко беше тъй най - прекрасно и най - хубаво аз казах Край . . за което не само си Благодаря но и се радвам истински и от сърце но все пак нека не забравяме макар че съм от хората които вече до болка трудно се доверяват че има и такива хора ( приятели ) които да са истински и предани да рядко много много рядко се срещат но има такива не унивайте апък ако си имате най - добра дружка с която се разбирате перфектно тогава здраве му кажете и освен да се радвате и да сте си гащи и дупе друго не ви остава за мен това приятелство беше затвор в които просто аз бях човек на повикване да тук това е малко моя лична история която ви споделям с една умисъл и тя е сладната колкото и да Обичате един човек като брат или сестра независимо никога не се доверявайте чак толкова че накрая да страдате и да сте като че с пръст в уста да аз мога да каже че не съм страдал тъй като аз приключих това УЖ УЖ ! ПРИЯТЕЛСТВО което на практика това е било нещо от сорта даденя човек да ме търси само и единствено тогава когато няма с кои да излезне тъй като аз съм на принципа или си ми приятел/ка ( брат , сестра ) тъй като аз след като съм се доверил то е безословно или ако смяташ да си играеш с мен това няма да се получи и точно тогава когато всичко Уж е наред аз ставам и си тръгвам и всичко приключва да рязък съм груб понякога не се съобразявам но съм до болка като човек бил истински в приятелството си към хората и не само съм го показвал ай съм го казвал но хората казват пътища много ако с един не се получи с друг ще стане търсете хора които да осетите че са истински в това което ви казват и да са прями в нещата които вършат към вас не позволявайте да сте последня пътник в влака както е думата за този човек отстоявайте си позициите Обичайте вярвайте но с мярка не се ли получи шута в Г*за ;Dd и това е . . аз сега освен да вметна че повече толкова лесно не бих се доверил друго не смятам че е нужно да казвам и въпреки всичко не забравяйте че Семейството са най - важното нещо в живота на всеки един от нас . . : ) )



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ivan532
Категория: Хоби
Прочетен: 53325
Постинги: 84
Коментари: 7
Гласове: 39
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930